HTML

gerloblog

igazából nem épül és inaktív...

Friss topikok

Linkblog

info@hi5.com? - már elnézést!

2008.06.24. 11:39 bloggerlo

Hogy ne kelljen még egy adag emailt elküldenem, inkább ezúton kérek elnézést mindazoktól, akiknek akaratomon kívül meghívót küldtem a hi5 nevű iwiw-szerűségbe. Nem volt szándékos. Ha el akarjuk kerülni a veszélyt, hogy barátkozó hajlamunk vírusként funkcionáljon, a legjobb, ha már ezen a ponton visszakozunk: a mailboxunk jelszavát kéri, pedig nem is a mailboxunk!!!

A továbbiakban, ha nem vigyázunk, kész a baj. Előbb azt kérdezi a hi5, akarjuk-e elfogadni barátainknak azokat, akik levelezőpartnereink között szerepelnek, s már meghívtak minket a rendszerbe - aztán, lejjebb, már az a kérdés, akarunk-e meghívót küldeni azoknak a levelezőpartbnereinknek is, akik még nincsenek benne a hi5-ben?

Ami a mérhetetlen disznóság a hi5 részéről, az, hogy ALAPÉRTELMEZÉSBEN MINDEN KONTAKT KI VAN JELÖLVE, vagyis ha nem szedjük ki egyenként a pipákat ÉS az alján mégis a tovább-ra kattintunk, ...
 

...nos, akkor az történik, aki most velem - és nemcsak velem, mert sokan mások is hivogatnak mostanában a hi5-re. -

De már nem reagálok. Nem fogadok el senkit sem barátomnak a hi5-ön, nem hívok többé oda senkit. Az anyám részéről sem volt szándékos, hogy kattintott egyet, s meghívott engem (is) - és én is meggondolatlan voltam, amiért még egyszer elnézést kérek mindenkitől.

Ha valakit ezzel bántanék meg - hogy mostantól a hi5 requestekre nem reagálok -, kérem, írjon emilt, és akkor őt - óvatosan, hogy mások ne lássák kárát - meg fogom hívni. :))

11 komment

Címkék: spam horror vírus hi5 bocsánatkérés h5.com apologizing meaculpa legalabb mi magunk ne legyunk virusok az iwiw bedugult ez meg mero automatizmus

A bejegyzés trackback címe:

https://gerlo.blog.hu/api/trackback/id/tr23538544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kriszta 2008.07.27. 15:10:04

Engem csak az érdekelne,hogyan lehet erről az oldalról kilépni?Mert a súgoban is csak külföldi szöveg vanmnem mindenki tud perfekt....

kérdezőművész 2008.07.27. 16:01:43

nem tudom, bloggerlo hogy van vele, de én még egyszer a hi5-be be nem lépek, csak, hogy használati utasítást keressek. Inklább elkerülöm az oldalt messziről, s a levelezésemből kifilterezek minden onnan bejövő, esetlegesen oda irányuló automatikus üzenetet.
én is mindenkitől bocsánatot kérek, akinek véletlenül küldhettem hi5 meghívót, ahogy felteszem, bloggerlo is csak véletlenül küldött nekem .)))

Ili 2008.07.29. 06:41:22

Hiába keresek használati utasitást, a hi5-re nem találok, nem értem az egészet. Kérem hagyjanak békén, vagy valami használható leírást küldjenek
Ili

Kelemen Jozsefné 2008.08.01. 16:48:37

Szeretném tudni mire vettek le a mobilomrol több mint 2000ft-ot, mert egy sms-t küldtem az 480ft a tályékoztatoban nem irtak csak ennyit, szerintem ez egy csalo banda! Üdv

Tóth Julianna 2008.09.18. 21:17:58

Már másodszor megy el tőlem a hi5- nem tudom miért történik velem ez, sanálom. de nem tudok belépni, csak azt írja ki, hogy regisztrálja. Ezt megcsináltam, akkor kiírja, hogy már létezik ilyen név. Aki ért a gépekhez az segítsen legyen szíves. Üdv, Tóth Julianna

bloggerlo 2008.10.13. 11:04:34

Szia, Emőke!

eliyah 2008.10.28. 15:39:53

Szia, Emőke és Feri!

eliyah 2008.10.28. 15:42:41

Korábban annyi érdekes esszét olvashattam itt és a gerlo.hu-n. Miért nem írsz?

bloggerlo 2008.10.29. 01:58:32

jó kérdés....

Fogok!!!!

(offline írok, igen, ez több-kevesebb bűn: hiba :)))

De köszönöm, hogy beledugod az orromat a tényállásba. Igazad van, muszáj lenne bloggolnom, hiszen azért volnék bloggerlo. Tkp az is szégyen, hogy a hozzászólásodat, kedves eliyah, csak azért olvastam el, mert email-értesítést kaptam róla. Amelyet egyébként (éljen a technika!) az új mobilomon ma a hatos villamoson olvastam el, útmab a Moszkváról Pestre :)))
Szóval lesz folytatás, Te meg csesztess, ha egy ideig mégsem!! :))))

szia Emőke és Eliyah!!! :))))))

eliyah 2008.10.29. 09:44:09

Várom :)))))))
süti beállítások módosítása