HTML

gerloblog

igazából nem épül és inaktív...

Friss topikok

Linkblog

Isten éltesse a 90 éves Bulányi Györgyöt!

2009.01.10. 15:52 bloggerlo

2009 január 9-én 90 éves lett Bulányi György, a Bokor közösség alapítója!Isten éltesse sokáig!

 Fél óra hossszat vele, majd még másfél órát róla beszélgettünk a Tilos Rádióban.

Előtte, még reggel, meglátogattam a piarista rendházban, ahol jelenleg lakik. A mindentudó mobilom nálam volt, mégsem fényképeztem le. Ha lefényképeztem volna, most idetehetném a fotót - így azonban, hogy ezt elmulasztottam, más, régebbi képet nem teszek föl. Legyen ez a blogbejegyzés az audio-kedvelőké. :)))

Szólj hozzá!

Címkék: bokor bulányi györgy

A bejegyzés trackback címe:

https://gerlo.blog.hu/api/trackback/id/tr39869303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása